ZO Medical®

ZO® Medical medische en therapeutische oplossingen bestaan uit producten, protocollen en behandelingen die uitsluitend verstrekt worden door artsen, erkende medische praktijken of aangestelde Skin Health Professionals die geschikt zijn voor een breed scala van huidaandoeningen en chronische aandoeningen.

Geavanceerde Skin Health Solutions

Onder leiding van dr. Zein Obagi , heeft ZO Skin Health, Inc USA een breed spectrum van medische en therapeutische behandelingen ontwikkeld voor iedereen, ongeacht de huid conditie, leeftijd, geslacht of etniciteit. Gebaseerd op de nieuwste technologische ontwikkelingen in huidtherapie, biotechnologische complexen, plantaardige stamcelcomponenten en multi-therapie systemen, zijn deze producten en programma's geoptimaliseerd voor uw specifieke behoeften.

De ZO® definitie van een echt gezonde huid

• Glad
  • Sterk
  • Stevig
  • Gehydrateerd
  • Egaal van toon
  • Vrij van aandoeningen

Alleen echte ZO Medical therapeutische huidverzorgingsproducten worden verstrekt via de arts, een erkende medische praktijk of een erkende ZO Skin Health Professional. ZO Skin Health, Inc beveelt aan ZO Medical producten niet zonder begeleiding van een gediplomeerd arts of medisch professional te gebruiken.

Therapeutische Skin Health Solutions

Gebaseerd op de nieuwste ontwikkelingen in huidverzorgingstechnologiën en uitgebreide klinische ervaring heeft dr. Zein Obagi, ZO® Medical oplossingen. Deze omvatten nieuwe protocollen, receptgeneesmiddelen, en het verbeteren van producten om een breed scala aan medische huidaandoeningen te behandelen. Deze therapeutische behandeling en protocollen vertegenwoordigen dr. Obagi 's nieuwe manier van denken over het maken en onderhouden van een gezonde huid. Uniek zijn de nieuwe producten tegen hyperpigmentatie zonder hydrochinon, zoals Brigthenex.

Richtlijnen voor de beoordeling van kwaliteit van de huid

• Geoptimaliseerde behandelingen en regimes voor effectieve resultaten
  • Producten met een hoge concentratie aan actieve ingrediënten
  • Oplossingen voor een breed scala van patiënten, ongeacht het huidtype of -kleur