Huidverbetering

ZO® Skin Health

Anders dan traditionele anti-aging huidverzorgingsproducten werkt ZO Skin Health op cellulair niveau om de huid te verzorgen, te herstellen en te onderhouden. Het ‘ZO Saturation Program’ helpt om optimale huidgezondheid te creëren door meerdere ‘lagen’ retinol, anti-oxidanten, peptiden en vitamines aan te brengen, om zo het herstel van de huid te versnellen en de huid te verbeteren.

ZO® Skin Health Dagelijkse en Preventieve Huidverzorging

Een uitgebreide reeks van producten om de resultaten te behouden van therapeutische/medische behandelingen en ondersteunt de dagelijkse gezondheid en bescherming van de huid.

Effectieve Skin Health geherdefinieerd

In 2007, onder leiding van dr. Obagi, introduceerde ZO Skin Health, Inc USA innovatieve, resultaatgerichte oplossingen om de gezondheid van de huid voor iedereen op een dagelijkse basis te behandelen. ZO® Skin Health is een wereldklasse ontwikkelaar van krachtige producten en specifieke regimes.

Elke patiënt . Elke leeftijd . Elke fase. Elke huidskleur.

ZO® Skin Health biedt resultaatgerichte behandelingen afgestemd op uw specifieke behoeften. Het leveren van klinisch bewezen resultaten en deze resultaten, de gezonde huid, handhaven. Een gezonde huid is sterk, glad en stevig, egaal van kleur en volledig gehydrateerd.

ZO Skin Health producten

ZO Skin Health bestaat uit verschillende producten met als doel reinigen, activeren, stimuleren, kalmeren, voeden en beschermen tegen UV licht van uw huid. Er zijn verschillende regimes, voor een normaal to droge huid, een normaal tot vette huid, een milder regime voor de gevoelige huid en een meer agressief regime, alle geprotocoleerd.

ZO® Medical

ZO® Medical medische en therapeutische oplossingen bestaan uit producten, protocollen en behandelingen die uitsluitend verstrekt worden door artsen, erkende medische praktijken of aangestelde Skin Health Professionals die geschikt zijn voor een breed scala van huidaandoeningen en chronische aandoeningen.

Geavanceerde Skin Health Solutions

Onder leiding van dr. Zein Obagi , heeft ZO Skin Health, Inc USA een breed spectrum van medische en therapeutische behandelingen ontwikkeld voor iedereen, ongeacht de huid conditie, leeftijd, geslacht of etniciteit. Gebaseerd op de nieuwste technologische ontwikkelingen in huidtherapie, biotechnologische complexen, plantaardige stamcelcomponenten en multi-therapie systemen, zijn deze producten en programma's geoptimaliseerd voor uw specifieke behoeften.

De ZO® definitie van een echt gezonde huid

• Glad
  • Sterk
  • Stevig
  • Gehydrateerd
  • Egaal van toon
  • Vrij van aandoeningen

Alleen echte ZO Medical therapeutische huidverzorgingsproducten worden verstrekt via de arts, een erkende medische praktijk of een erkende ZO Skin Health Professional. ZO Skin Health, Inc beveelt aan ZO Medical producten niet zonder begeleiding van een gediplomeerd arts of medisch professional te gebruiken.

Therapeutische Skin Health Solutions

Gebaseerd op de nieuwste ontwikkelingen in huidverzorgingstechnologiën en uitgebreide klinische ervaring heeft dr. Zein Obagi, ZO® Medical oplossingen. Deze omvatten nieuwe protocollen, receptgeneesmiddelen, en het verbeteren van producten om een breed scala aan medische huidaandoeningen te behandelen. Deze therapeutische behandeling en protocollen vertegenwoordigen dr. Obagi 's nieuwe manier van denken over het maken en onderhouden van een gezonde huid. Uniek zijn de nieuwe producten tegen hyperpigmentatie zonder hydrochinon, zoals Brigthenex.

Richtlijnen voor de beoordeling van kwaliteit van de huid

• Geoptimaliseerde behandelingen en regimes voor effectieve resultaten
  • Producten met een hoge concentratie aan actieve ingrediënten
  • Oplossingen voor een breed scala van patiënten, ongeacht het huidtype of -kleur